dinsdag 30 november 2010

Saartje Vandendriessche debuut op Ketnet in de 'Pretshow'


Eén-omroepster Saartje Vandendriessche maakt in oktober haar debuut op Ketnet. Samen met Pretman presenteert Saartje vanaf oktober de 'Pretshow', een programma over geschiedenis voor kinderen van negen tot twaalf jaar.

Omroepster Saartje Vandendriessche en Pretman (Kevin Bellemans) presenteren dit najaar 'De Pretshow' op Ketnet. Een knotsgekke show over geschiedenis voor kinderen van 9 tot 12 jaar.

Pretman waant zich een superheld. Zijn missie is problemen van kinderen oplossen. Hij ziet er uit als een superheld, maar is in werkelijkheid een foute en grappige versie van een superheld.

Hij lost elk probleem van de kinderen op ‘zijn manier’ op. Pretman mocht zich eerder al uitleven in het spelprogramma 'De Pretroulette'. Nu krijgt hij voor ’t eerst zijn eigen show op Ketnet: 'De Pretshow'.

Pretman slaagt er op zijn eigen manier in om zijn eigen show uit de hand te laten lopen. Net daarom wordt hij bijgestaan door Saartje Vandendriessche. Zij is het die er voor zorgt dat de vragen die in de show worden gesteld altijd een goed antwoord krijgen.

De Eén-omroepster en presentatrice maakt met 'De Pretshow' haar debuut op Ketnet. “Werken voor Ketnet is gewoon super. Bovendien maak ik me hiermee ontzettend populair bij de kinderen van mijn broers. Die vragen al heel lang wanneer ik nu op Ketnet kom. En waarom ik geen wrapper ben.”

Omroepster Saartje Vandendriessche was te gast bij Marcel Vanthilt in Villa Vanthilt. Ze bracht Pretman mee. Ketnet-kijkers kennen hem als een superheld die voor elk probleem een oplossing biedt op een prettig gestoorde manier. Dit najaar presenteren ze samen De Pretshow op Ketnet.

Een knotsgekke show over geschiedenis voor kinderen van 9 tot 12 jaar. In elke aflevering komen drie historische feiten aan bod, op zijn ‘Pretmans’ wel te verstaan. Gelukkig is Saartje er om alles in goede banen te leiden.

Wie is Pretman?
Pretman (acteur Kevin Bellemans) waant zich een superheld. Zijn missie is problemen van kinderen oplossen. Hij ziet er uit als een superheld, maar is in werkelijkheid een foute en grappige versie van een superheld. Hij lost elk probleem van de kinderen op ‘zijn manier’ op.

Pretman mocht zich al heerlijk uitleven in het Ketnet- spelprogramma De Pretroulette. Nu krijgt hij voor ’t eerst zijn eigen show op Ketnet: De Pretshow.

Pretman zelf is helemaal in zijn nopjes met De Pretshow: “Omdat de fantastische superheld Pretman in zijn programma vooral heel veel van zijn beste vrienden zal uitnodigen. Toevallig allemaal heel grote wereldsterren uiteraard.

Wil je leuke nieuwtjes weten over hun leven, zeker kijken. Ik doe het niet alleen, maar speciaal voor de gelegenheid heb ik een assistente ingeschakeld. Niet zomaar iemand, maar mijn lievelingsster Snaartje. (sic) Maar dit geheel terzijde, het gaat vooral over wereldsterren en dolle pret. Pets op de poep! Ziezo!”

Saartje Vandendriessche de reddende engel
De Pretman slaagt er op zijn eigen manier in om zijn eigen show uit de hand te laten lopen. Net daarom wordt hij bijgestaan door Saartje Vandendriessche. Zij is het die er voor zorgt dat de vragen die in de show worden gesteld altijd een goed antwoord krijgen.

De Eén-omroepster en presentatrice maakt met De Pretshow haar debuut op Ketnet. “Werken voor Ketnet is gewoon super. Bovendien maak ik me hiermee ontzettend populair bij de kinderen van mijn broers. Die vragen al heel lang wanneer ik nu op Ketnet kom. En waarom ik geen wrapper ben.”

Over geschiedenis zegt Saartje Vandendriessche dit: “Als ik eerlijk ben… Ik was niet echt sterk in geschiedenis. Maar nu ontdek ik mooie verhalen en historische figuren. Ik heb al veel bijgeleerd in deze show.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten